Direct genieten – Gespreid betalen

Direct
genieten

Gespreid
betalen

Contact2022-06-28T14:39:41+00:00

Heb je een vraag?

Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Algemeen

Uit welke betaaltermijnen kan ik kiezen?2022-05-29T09:19:54+00:00

Je kunt bij ons kiezen om je lening af te lossen in 12, 18, 24 of 36 maanden.
Betaal je de lening af binnen 30 dagen na afsluitdatum dan ben je geen rente verschuldigd. Ook wordt je dan niet bij BKR geregistreerd.
Je mag namelijk altijd eerder en boetevrij aflossen, vandaar!

Mag ik kosteloos eerder aflossen?2022-05-29T09:19:10+00:00

Eerder of sneller aflossen is altijd mogelijk. Hiermee verlaag je het maandbedrag en het rente bedrag maar niet de looptijd. Als je extra wilt aflossen neem dan contact met ons op via het onderstaande contactformulier met daarin het gewenste bedrag. Vervolgens sturen wij een IDEAL link waarmee de extra aflossing kan worden voldaan.

Wordt mijn lening bij geregistreerd bij BKR?2022-05-29T09:17:35+00:00

Jouw lening wordt bij BKR geregistreerd als deze hoger is dan € 250,- (dit heet een positieve registratie). Nadat jouw lening is afgelost wordt deze registratie bij BKR afgemeld.

Welke rentepercentage berekent SprayPay?2022-05-29T09:16:15+00:00

Ja, Gespreid betalen is een krediet waarbij je 10% rente op jaarbasis betaalt over het openstaande bedrag, dit zijn de enige kosten.
Stel jij wil graag een aankoopbedrag van €1.000,- in 12 maanden betalen dan betaal je ongeveer € 4,50 aan rente per maand.

Voordat je een krediet afsluit, informeren we je over de rente en de totale kosten van het krediet.
Soms kan een kredietproduct van een andere aanbieder een betere keuze zijn. De kosten en de voorwaarden van kredietproducten kunnen namelijk verschillen.

Ben jij benieuwd naar je maandbedrag? Ga naar : Hoe werkt het?

Hoe kan ik zien of de webshop of de winkel bij jullie is aangesloten?2022-05-29T09:12:48+00:00

Bij de aangesloten webshop vind je ons op de betaalpagina. In de winkel kun je naar onze betaalmethode vragen bij de kassa.

Hoe werkt SprayPay?2022-05-29T09:09:04+00:00

SprayPay, gespreid betalen kun je thuis of in de winkel aanvragen als de winkel en/of de webshop bij ons is aangesloten. In een paar vragen vertel je ons meer over je situatie, bijvoorbeeld hoeveel inkomen en lasten je maandelijks hebt. Daarna checken wij direct of je in aanmerking komt, zodat je jouw aankoop meteen kan doen. Voor kredietaanvragen van meer dan € 1.000,- is verificatie vereist. Klik hier om te zien hoe SprayPay werkt.

Wie is SprayPay?2022-05-29T09:08:06+00:00

SprayPay, is de handelsnaam van WebFin Leningen BV. Wij zijn een Nederlands bedrijf en onderdeel van WebFin Holding BV. Wij bieden de consument de mogelijkheid aan om gekochte producten in termijnen ofwel gespreid te betalen.

SprayPay heeft een vergunning van de Autoriteit Financiële Markten (AFM). Het vergunningsnummer is: 12045002

Mijn aanvraag is afgewezen

Negatieve BKR registratie2022-05-29T12:37:38+00:00

In ons proces stellen wij een aantal vragen over je financiële situatie. Wij toetsen onder meer bij het BKR of je andere financiële verplichtingen hebt. Heb jij een negatieve BKR registratie dan verstrekken wij geen lening en kun je niet gespreid betalen.

SprayPay is beschikbaar vanaf 23 jaar tot 75 jaar2022-05-29T09:22:56+00:00

Wij maken gespreid betalen mogelijk voor Nederlands ingezetenen die in het bezit zijn van een Nederlandse bankrekening. Onze betaalmethode is beschikbaar tussen als jij tussen de 23 en 75 jaar bent.

Betalingen

Waarop hebben wij de 3 goede doelen geselecteerd?2022-05-29T12:46:14+00:00
Wat gebeurt er als ik langer (dan 2 maanden) niet kan voldoen aan mijn betaalverplichting?2022-05-29T12:39:24+00:00

Loop je meer dan 2 maanden achter met je betalingen dan zijn wij verplicht dit te melden aan het BKR. Dit kan gevolgen hebben bij de aanvraag van andere kredieten of langlopende abonnementen. Tevens hebben wij het recht de goederen die je hebt aangekocht met ons krediet op te eisen.

Kun je niet op tijd betalen? In dat geval neem je direct contact met ons op. Gezamenlijk bekijken we de mogelijkheden om tot een goede oplossing te komen.

Wat gebeurt er als ik tijdelijk niet kan voldoen aan mijn betaalverplichting?2022-05-29T09:31:30+00:00

Kun je niet op tijd betalen? In dat geval dien je ons daarvan meteen op de hoogte te stellen. Gebruik daarvoor het contactformulier. Gezamenlijk bekijken we dan de mogelijkheden om tot een aanvaardbare oplossing te komen.

Ontvang ik notificaties voor mijn betalingen?2022-05-29T09:30:47+00:00

Alle betalingen vinden plaats middels automatische incasso, altijd 30 dagen na de aankoopdatum. Mocht de incasso niet gelukt zijn dan ontvang je van ons een herinnering per SMS en per mail. In deze herinnering staat een datum waarop wij opnieuw gaan incasseren. Je dient er dan voor te zorgen dat er voldoende saldo op je rekening staat zodat wij het afgesproken termijnbedrag alsnog kunnen incasseren.

Kan ik mijn rekening eerder betalen?2022-05-29T09:29:22+00:00

Eerder je rekening betalen is geen enkel probleem. Als je meer afbetaald dan de gebruikelijke, maandelijkse bedragen dan wordt het bedrag automatisch verlaagd. Vervolgens betaal je rente over het nieuwe openstaande bedrag. Aan het eerder aflossen zitten overigens geen extra kosten verbonden.

Hoe betaal ik mijn rekening af?2022-05-29T09:28:02+00:00

Bij het digitaal ondertekenen van de overeenkomst ga je ermee akkoord dat wij na 30 dagen het verschuldigde maandbedrag incasseren. Zorg ervoor dat er voldoende saldo op je rekening staat, verder hoef je niets te doen.

Leveringen, retouren en annuleringen

Ik wil de bestelling annuleren, wat moet ik doen?2022-05-29T12:43:05+00:00

In dit geval kan je het beste contact opnemen met de webwinkel. De webwinkel zal vervolgens de annulering aan ons doorgeven.

Ik heb een deel van de bestelling retour gestuurd, wat nu?2022-05-29T12:41:58+00:00

Als je jouw product(en) retourneert aan de webshop, wordt de prijs van de teruggestuurde producten verrekend met het te betalen bedrag. Je maandtermijn wordt dan automatisch aangepast. Als er geen bedrag meer openstaat wordt onze overeenkomst kosteloos beëindigt.

Ik heb de bestelling retour gestuurd, wat nu?2022-05-29T12:41:17+00:00

Wanneer je de bestelling retour stuurt of annuleert wachten wij tot de webwinkel ons de bevestiging stuurt. Mocht het eerste maandbedrag na 30 dagen worden afgeschreven dan kan het zijn dat de webwinkel de bevestiging nog niet naar ons heeft toegestuurd. Neem in dat geval contact op met de webwinkel zodat ze de bevestiging doorsturen naar SprayPay. Zodra wij dat ontvangen hebben van de winkel storten we het eerste maandbedrag weer terug op het rekeningnummer dat bij ons bekend is.

Beloning

Hoeveel schenkt SprayPay aan het goede doel?2022-05-29T12:47:07+00:00

Als jij altijd de maandelijkse bedragen op tijd betaalt schenken wij € 1,- aan het goede doel. Dankzij jou kunnen wij tussen de 1-3% van onze omzet schenken aan een goed doel!

Waarom stelt SprayPay geld ter beschikking aan een goed doel?2022-05-29T12:44:33+00:00

Wij vinden het belangrijk dat iedereen elkaar helpt. Niet alleen maar nemen maar ook soms iets geven. Als je altijd netjes jouw verplichtingen aan ons nakomt dan geven wij een gedeelte van jouw aankoopbedrag aan een goed doel.

Wat gebeurt er als ik altijd op tijd betaal?2022-05-29T12:43:54+00:00

Als je netjes en op tijd het gekochte product(en) afbetaalt, doneren wij een gedeelte van het aankoopbedrag aan het door jou gekozen goede doel. Je kunt hier kiezen welk goede doel jij wilt steunen. Op deze manier willen wij samen met jou de wereld een stukje beter maken.

Veiligheid, privacy en persoonsgegevens

Hoe weet ik zeker dat een betaaloverzicht daadwerkelijk van SprayPay komt?2022-05-29T12:49:53+00:00

E-mailadressen van SprayPay kun je herkennen omdat deze altijd eindigt met @spraypay.nl. Emailadressen die niet zo eindigen zijn niet van SprayPay afkomstig. Twijfel je over een mail die jij hebt ontvangen? Neem dan direct contact met ons op via het contactformulier!

Waarom moet ik in het proces inloggen met iDIN?2022-05-29T12:49:15+00:00
Waarom verwerkt SprayPay persoonsgegevens?2022-05-29T12:47:54+00:00

Om onze service aan te kunnen bieden, hebben we wat gegevens van je nodig. Klik hier voor ons privacy statement waarin meer staat uitgelegd over het verwerken en gebruik van persoonsgegevens door SprayPay.

Contactformulier

Heb je een vraag of is er iets onduidelijk? Vul dan onderstaand formulier in en verstuur het bericht. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.


    Liever telefonisch contact?

    Je kunt ons bellen op werkdagen tussen 10.00 en 12.00 & 13.00 en 15.30 uur.

    Volg ons op linkedin
    Alg. voorwaarden
    Disclaimer
    Klachtenprocedure
    Ga naar de bovenkant