Wilmar gaat via Pay. de samenwerking aan met SprayPay.

15 december 2022

Wilmar gaat via Pay. de samenwerking aan met SprayPay – Gespreid betalen! Een ideale match (al zeggen we het zelf), want we hebben een belangrijke overeenkomst. Zowel Pay. als Wilmar staan namelijk voor gemak, en dat is specifiek: klantgemak. Waar Wilmar haar software zo gebruiksvriendelijk probeert te maken, zorgt Pay. voor betaalgemak. Hoe goed klinkt dat.

Betaalgemak van Pay.

Pay. in jouw winkel, hoe ziet dat eruit? Als een Yomani-pinautomaat. Deze pinautomaat sluit je gemakkelijk aan op jouw internetverbinding, waardoor deze ook via meerdere kassa-computers in jouw winkel kan worden aangestuurd. Hiermee kun je standaard bancontact- en pinbetalingen ontvangen, net als creditcardbetalingen. Ook kun je vanuit de kassa en betaalverzoek sturen zodat de klant met SprayPay kan afrekenen.

Voor winkel en webshop

En Wilmar zou Wilmar niet zijn, als we dit niet gelijk aan jouw software koppelen. We voeren Pay. door in jouw winkel en kassasysteem, maar ook direct online. Zo wordt Pay. geïntegreerd met jouw webshop, kun je betaalverzoeken sturen via e-mail én komen alle winkelbetalingen en online betaalde facturen samen in één dashboard. De klant kan dus ook op de webshop afrekenen met SprayPay.

Wat is SprayPay – Gespreid betalen?

SprayPay is een betaalmethode dat gespreid betalen aanbiedt bij fietsenwinkels. Een consument krijgt de mogelijkheid om het aankoopbedrag in maximaal 60 maanden te betalen terwijl de fietsenwinkel het volledige aankoopbedrag binnen 21 dagen ontvangt.

  • Beschikbaar voor aankopen vanaf €250 tot €10.000,-
  • Consument kan kiezen om het bedrag te betalen in 12, 18, 24, 36, 48 of 60 maanden
  • Consument kan eerder en kosteloos extra aflossen
  • Het aanvraagproces is volledig geautomatiseerd.
  • Gegarandeerde uitbetaling binnen 21 dagen

SprayPay wordt als betaalmogelijkheid meegestuurd bij het genereren van een betaalverzoek. Een betaalverzoek kan worden verstuurd bij het aanmaken van een factuur. Zodra een consument de betaallink heeft ontvangen, kan de consument zelfstandig het aanvraagproces doorlopen. Dit kan in de winkel op de mobiel of thuis achter de computer. Is de klant goedgekeurd? Dan is de status van de factuur in de kassa veranderd naar betaald.